#!/usr/bin/env python # coding = utf-8 """ Box2D-г ашиглаж багахан физик симулацийг бид хийх гэж байна. Том хэмжээтэй хөдөлгөөнгүй газрыг төлөөлөх бие болон жижиг динамик хайрцаг үүсгэнэ Санамж: Энэ жишээгээр ямар нэгэн график үзүүлэхгүй бөгөөд текст байдлаар харуулна. """
Tuesday, February 16, 2010
PyBox2D Hello World
PyBox2d үндсэн ойлголтууд
Box2D-д үндсэн хэдэн объектүүд байдаг.
rigid body(хатуу бие)
shape(дүрс) - 2d дээр мөргөлдөх мөргөлдөөний дүрс бөгөөд body руу хавсгаргаж өгснөөр тухайн бие физик хуулийн дагуу үйлчлэлцэх боломжтой болдог
rigid body(хатуу бие)
shape(дүрс) - 2d дээр мөргөлдөх мөргөлдөөний дүрс бөгөөд body руу хавсгаргаж өгснөөр тухайн бие физик хуулийн дагуу үйлчлэлцэх боломжтой болдог
PyBox2d
Box2D-г Tomb Raider Legend-ийн физик системийг бичиж байсан Erin Catto хэмээх нөхөр анх C/C++ дээр бичжээ одоо Erin Catto гуай Blizzard-д ажиллаж байгаа. Box2D-ээс санаа авч Chipmunk хэмээх бас нэгэн физик систем гарсан байдаг. GDC-ийн тэмцээнд ялсан өмнөх постод
PyGame хөгжим тоглуулах
sprite sheet гэж юу юм баа? :P
баатруудын зургуудыг бүгдийг нь нэгтгээд нэг зургийн форматад оруулсныг sprite sheet гээд байгаа юм. Тэндээс өөрийнхөө баатрын зургийг координатынх нь утгаар нь ялгаж аваал тоглоомдоо зурж ашиглана гэсэн үг яг л дараах зурагт дээрхи зургийн баатрууд оролцсон шиг
PyGame зураг ачаалах
# coding=utf-8 import pygame, sys, os from pygame.locals import * pygame.init() window = pygame.display.set_mode((176,263))
PyGame цонх үүсгэх
import pygame screen = pygame.display.set_mode((640,400)) running = 1 while running: event = pygame.event.poll() if event.type == pygame.QUIT: running = 0 screen.fill((0,0,0)) pygame.display.flip()
Subscribe to:
Posts (Atom)