Labels

Tuesday, February 16, 2010

PyBox2D Hello World

#!/usr/bin/env python
# coding = utf-8
"""
Box2D-г ашиглаж багахан физик симулацийг бид хийх гэж байна. 
Том хэмжээтэй хөдөлгөөнгүй газрыг төлөөлөх бие болон жижиг 
динамик хайрцаг үүсгэнэ
Санамж:
Энэ жишээгээр ямар нэгэн график үзүүлэхгүй бөгөөд текст байдлаар харуулна.
"""


PyBox2d үндсэн ойлголтууд

Box2D-д үндсэн хэдэн объектүүд байдаг.
rigid body(хатуу бие)
shape(дүрс) - 2d дээр мөргөлдөх мөргөлдөөний дүрс бөгөөд body руу хавсгаргаж өгснөөр тухайн бие физик хуулийн дагуу үйлчлэлцэх боломжтой болдог

PyBox2d

Box2D-г Tomb Raider Legend-ийн физик системийг бичиж байсан Erin Catto хэмээх нөхөр анх C/C++ дээр бичжээ одоо Erin Catto гуай Blizzard-д ажиллаж байгаа. Box2D-ээс санаа авч Chipmunk хэмээх бас нэгэн физик систем гарсан байдаг. GDC-ийн тэмцээнд ялсан өмнөх постод

PyGame хөгжим тоглуулах

import pygame

def play_music(music_file):
    """
    mixer.music module-iin tuslamjtaigaar duug streaming hiij
    togluulna ooroor helbel bufferlegdsen ogogdliig togluulj baih zuur
    disknees duunii ogogdliig togluulah bufert hiigeed bna gesen ug  

sprite sheet гэж юу юм баа? :P

баатруудын зургуудыг бүгдийг нь нэгтгээд нэг зургийн форматад оруулсныг sprite sheet гээд байгаа юм. Тэндээс өөрийнхөө баатрын зургийг координатынх нь утгаар нь ялгаж аваал тоглоомдоо зурж ашиглана гэсэн үг яг л дараах зурагт дээрхи зургийн баатрууд оролцсон шиг

PyGame зураг ачаалах

# coding=utf-8

import pygame, sys, os
from pygame.locals import *

pygame.init()

window = pygame.display.set_mode((176,263))

PyGame цонх үүсгэх

import pygame
screen = pygame.display.set_mode((640,400))
running = 1

while running:
    event = pygame.event.poll()
    if event.type == pygame.QUIT:
        running = 0
    screen.fill((0,0,0))
    pygame.display.flip()